tisdag 7 maj 2013

Tisdag

Tänkte blogga lite innan jag ska gå och lägga mig och sova.
Fart fylld dag idag, först vaknade vi runt 6, men jag fick sov morgon till 8! NICE! Sedan åt jag bara frukost sen ville Vincent sova, och det tackar jag inte nej till, haha! Jag ääälskar att sova xD.
Sen hoppade jag in i duschen, sen gick vi ut och grillade på gården. MUMS! Min mamma kom även och åt med oss. Lekte även massor ute. Men sen var det dags för lillkillen att sova igen så bara lägga han, men vi alla tre somnade igen.
Kollade mig nyss själv i spegeln jag har allt fått lite färg. Men tror nog att vi måste köpa solkräm till både mig och Vincent för solen tar verkligen jätte mycket just nu.
Men efter vi hade sovit så gick vi till affären och handlade lite, sen blev det att äta lite. Sen ute häng på balkongen tills Vincent skulle sova. Mysig dag idag! Dock håller Vincent på att få tänder igen... Hoppas att resten av hans tänder kommer snart så vi alla slipper detta.. Stackarn han mår alltid så dåligt när han får tänder och alltid så ont. Men idag fick han lite alvedon innan han somnade, tror att det har hjälpt lite i alla fall. Men blir nog att vi får ta och ge han i natt igen. Vi får se, men är redo för att gå upp i alla fall. Han har dock redan vaknat en gång och gallskrikit men det räckte med att somna bredvid pappa.

Nu ska jag fixa allt som ska fixas innan läggdags, god natt på er! <3
Bild från när vi var i gamla linköping, Vincent pussade hästen <3

1 kommentar: