söndag 25 maj 2014

Känner mig gammal...

Hello!
Glad morsdag alla! Hoppas att alla ni vackra mammor har haft en bra dag, det är inte saker man ska få idag, utan extra mycket kärlek!
Dock sitter jag just nu och kollar på valet och känner mig extremt gammal...
Aja, jag har haft en underbar dag idag. Fick sovmorgon och vaknade upp genomförkyld. Men glad ändå, kom in till vrummet och där stod det rosa rosor och en teckning Vincent hade målat på morgonen.( Har även fått en kapselmaskin från nestlè) Så mysigt, så vi myste lite och sedan gick vi till affären för att köpa lite extra gott idag. Blev glass, mums! Blev hem o göra lite lunch osv. Sedan fick jag ryk och gick ner till tvättstugan och chansade om att det skulle finnas en tid idag. OCH vilken tur jag hade! Det fanns tid, så blev att gå upp fixa all tvätt som skulle med ner, sedan tvätta. Sedan så har vi bara myst massor.
Mysig dag helt enkelt.
Här kommer det lite bilder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar