torsdag 14 augusti 2014

Känner mig stolt!

Vi var på bvc i tisdags och även på öppna förskolan. När vi var där så passade jag på att väga mig, har gått ner två kg på två veckor! Märker redan att mina trosor börjar bli lite stora, haha! Men bara att fortsätta att gå och äta bättre. Sätter små del mål som jag vill gå ner, nu hoppas jag att jag kommer under 80! Vägade senast (i tisdags) 80,25! 

Men om vi ska ta allt från jag var som störst, efter Vincent och innan Noel så vägde jag ca 88, som mest med Noel så vägde jag 93, så har väl ändå gått ner 13 kg typ, så det tycker jag är bra. Det går åt rätt håll i alla fall, sen vet jag att vikten inte är allt, men vill trivas med min kropp, vill äta bättre och träna mer. 

Mitt stora mål är att väga ca 65-70 kg tror ja. Vägde 65 innan Vincent kom. Men känner ingen stress dit utan tar det som det kommer! Ska nog ta en bra bild på min kropp hur den ser ut nu och sedan en efter bild när jag väl har kommit i mål! Eller när jag känner att jag trivs med min kropp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar