torsdag 2 juli 2015

Sommar!

Nu är det äntligen somnar och jag hänger på Patriks gård för att sola lote. 
Vet att jag inte har skrivit på jätte länge, men så är det. 
Ska försöka uppdatera lite mer nu, får väl se hur det går. 
Men i alla fall, igår tog jag med mig mitt stora hjärta på en liten glass i örnes och satt vid vattnet och sedan tog vi oss en liten promenad genom örnes. Efter det så sprang han 5 km och gymmade på deras ute gym och jag tog ett ute pass med Friskis och Svettis. Så skönt att röra lite på sig! 
Mysig dag med världens finaste människor! 

Känner mig verkligen lyckligt lottad som har både Patrik och hans fina familj vid min sida!

Idag ligger jag som sagt och solar medan min älskling är på jobbet och efter det blir det nog en tur med hans föräldrar på deras båt. Får väl se hur det går då jag är rädd för både båtar och vatten, men men det går nog bra. 

Saknar mina små pojkar som sjutton, men får mysa med de på söndag igen, ska bli härligt. 
Här kommer en liten bildbomb





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar