fredag 20 juli 2012

Fredag

Idag skulle jag ha träffat Lisa, men då jag inte har sovit typ något i natt så kände jag att jag inte orka, skulle skriva det men då kunde jag inte skicka det för att jag inte hade några pengar på mobilen. Blev att gå upp kl 8, för att V vaknade då. Sen somnade vi om vid halv 10 till 11 typ. Sen blev det mat för V, och så där. Sen kom vi på att vi måste in till stan för att fixa lite saker. Så då var det vara att hoppa in i duschen och ge sig iväg. Sen kom vi hem vid 5 typ. Då var det mat igen för V. Sen har vi inte gjort så mycket mer.
Vi kunde föresten inte vänta på katten, utan vi köpten en annan istället, haha! odin heter han och är lite små trotsig nu, precis som de är när de är små, hehe! Men han och V är bästa kompisar typ, fast Odin är lite små rädd för Vincent, då Vincent vill dra och slita i pälsen, haha! Men iaf Odin kommer när Vincent är ledsen och så där, aww! Här kommer lite bilder på honom!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar