söndag 5 maj 2013

Long time no see?

Det var typ en månad sedan jag skrev något!
Förlåt men har njutit av det fina vädret och varit ute och lekt typ varje dag, skönt. Vi alla i familjen har redan fått lite färg på oss,mysigt tycker jag.
Annars har vi hunnit vara vid gamla Linköping och tittar på djur och lekt på lekplatsen, mycket lyckad dag! Var där med Sawsan, hennes man Andreas och deras son Noel. Mysig dag.
Igår åkte jag, mamma, pappa, min syster och Vincent först till Jönköping för shopping i A6, jag hittade inget men min syster. Sen blev det Max för käk sedan till Gränna! Underbar stad, jätte mysig stad ju! Blev lite polkagrisstänger, hehe. Sen åkte vi till Mjölby för lastblimässan eller vad det hette, och kan ju säga att Vincent var i himlen, hehe. Sötnosen, blev verkligen överlycklig när han fick se på alla lastbilarna! Helt klart värt det, sen fick han även sin första isglass, men den var bara god i början, men inte sen haha!
En helt lyckad dag med andra ord.

Idag har jag legat som en säl i soffan och glott på tv typ, mått as illa hela dagen, försökte äta lite o sov en stund så blev det lite bättre. Nu mår jag lite illa än, hoppas inte att vi har fått magsjuka IGEN hit...
Vincent somnade inte förens vid 21.45 idag... SUCK! Han som alltid somnar i sin säng vid 18.00... Men men, kan ju inte gå bra varje dag inte.
Ska snart ta och sova jag med. Jag kommer lägga upp alla bilder på facebook, orkar inte ladda upp de här. Men ha det bäst alla så får vi se när vi ses igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar