tisdag 9 april 2013

Playdate

Hello!
Idag gick vi upp kl 6 som vanligt, åt lite frukost och sedan ville Vincent sova igen, det tackar jag inte nej till! Sedan vaknar jag till och tänker shit! Vi ska ju ut och leka idag med Harry! OJDÅ! Måste dusch och fixa mig innan kl 10! Hade ingen aning om vad kl var då mobilen log i v.rummet... Såg att Mattis mobil låg i närheten så går upp och kollar på klockan 08.49.. OJ! Hoppar in i duschen duchar as snabbt och sedan klär på mig och sminkar mig... jaha va klockan vara 09.15.. MEN då tänker ja haha!
Så tar det lite lugnt och leker lite med Vincent och tar fram lite kläder. Helt plötsligt så var hon kvart i 10... OJ bara och stressa på kläder, borsta tänder och så vidare, meen! Kom dit precis samtidigt så Annica ( Harrys mamma), tur det haha!
Vi lekt lite och sedan blev Vincent kinkolle och hungrig så handlade lite och sedan gick vi hem och fixa mat och lekte lite här hemma. När de hade gått så städade jag köket lite och så. Sedan hann jag slappa av 10 min innan min syster kom, sedan kom min extra mamma hit.
Så blev det lite fika då de inte har hunnit att fira mig än, fick ett present kort på hm! Tack igen om ni läser detta! :)
Sedan gick vi ut och lekte på lekparken här på gården och sedan blev det affären. Sen somnade lillemannen efter mycket om och men vid halv8! Vilket är jätte sent för att vara han, men han somnar bäst ensam och lite gnäll nu förtiden, konstigt nog.
Men vi har hunnit kolla på ett avsnitt av game of thrones, sen har jag bara läst lite bloggar.
Snodde Annicas bilder då jag är så himla dålig att ta kort på andras bebisar... Hennes blogg hittar ni hääääär!
De lekte lite tillsammans, gullungar! Fast Vincent ville mer ta sina saker ifrån Harry eller stoppa de i munnen, haha! 




PS: Mamma du kan kolla på mina instamgram bilder till höger högt upp här till sidan! :) DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar