fredag 8 februari 2013

Ps!

Idag åkte vi till ikano, och glodde lite. Eller ja fick med en outfit till Vincent, såå nöjd!  Bilder kommer kanske imorgon om jag orkar ta kort på de, hehe.
Men vi åkte i alla fall vi 9 och gick på ikano till typ 2, sen blev det stan en snabbis till typ 3, sedan hem för att Vincent skulle äta lite. Sen gå till ica i snöstorm för att storhandla. Usch o fy för det kan jag säga, plus att det var massor med folk på ica, inte lika roligt!
Men ändå kom inte allt med hem, så får gå imorgon igen...

Imorgon kanske även min pappa kommer på besök. Beror på när han slutar jobbet.

Just nu har jag lite paus, suttit i ett par timmar och fixat lite bilder i photoshop(ps).
Här kommer de:
Denna har jag inte gjort om.




Vad tycks?
Sitter fortfarande och pillar i ps, hehe. Har glömt massor märker jag, usch o fy vad tråk! Men men, hoppas att man lär sig igen :)
God natt på er!

1 kommentar: