lördag 9 februari 2013

Städa

Imorse var jag jätte jätte seg och super trött då en viss lillkille ville vakna kl 4 imorse! Första gången tror jag det har hänt, men han somna om vid 5 tror jag. Sedan upp igen halv 7... Så inte jätte pigg mamma imorse, Matti fick sova en timma extra, då jag heller tar min timma när han har gått upp. Så himla skönt att man är två.
Sen gick vi till affären och handla lite, men vi glömde typ toapapper och lite så i alla fall! Haha! Vincent somnade på vägen hem, efter det tog vi det lite lugnt och åt o så där. Sen kom mamma hit o va lite barnvakt i vincents rum då jag ville städa i min fart ( full fart, ingen så störa). Men nu är det rent och två maskiner med tvätt är tvättade! Skönt det, men måste säga tack till mamma som hängde upp allt tvätt fast hon inte behövde.  Sen gjorde jag hallonpaj, vilade 10 sek typ. Satte Vincent i bad då han var jätte trött redan vid 6, eftersom han somnade vid 6 igår och vaknade vid 4 inatt så ville jag inte ens chansa att han kommer vakna så tidigt inatt igen!

Sen lite lugnt och åt paj, sen gick mamma och jag la Vincent. Nu sover han och jag sitter här, har tagit en del bilder men har inte orkat fixa de än, gör det lite senare.
Nu ska jag nog spela lite sims tror jag, En bild jag fixade igår som jag inte la upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar