onsdag 3 april 2013

God natt!

Ska snart sova, varit upp sen halv 5!
Det är verkligen för tidigt att gå upp så tidigt...
Men var ju tvungen då tåget gick 06.10. Tåg resan gick jätte bra, skönt det.
Vi har väl inte gjort så där super mycket när vi har varit där uppe i dalarna men lite som lekt med Mikkos flickvän och hennes dotter. Som jag sa, även lekt med Casper och Julia, Vincents kusiner.
Har lite bilder att ladda upp, men tänker inte ladda upp alla idag då ja vill fixa till de lite i photoshop och jag har inte orkat det idag, varit helt slut!
Fast vi lekt lite i lekparken idag i det fina väder, häääärligt väder ju! Va även med Tessan idag, vi (jag) gjorde lasagne, men blev ju inte lika god som mammas, men antar att man lär sig?
Nu har vi massor med rester i frysen, så Vincent har i alla fall mat ett bra tag framöver ;)
Min bror kom även på en liten snabb titt, fast då hade Vincent somnat efter maten...
Men fick mina sista födelsedagspresenter som var ett hello kitty skal och massor med skyddplast till skärmen, super bra att ha ju! Tack igen! Har även fått en plånbok som skal så jag kan ha mina viktigaste kort där i, suuuper!

Här kommer lite bilder sen ska jag soooooova! Natti på er








Nej bilderna ska inte vara så konstiga... Vet inte varför de blir så hoptryckta? :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar