onsdag 8 januari 2014

BVC

Idag lämnade vi Vincent på dagis och det gick ändå rätt bra måste jag säga, och så söta personalen är på hans dagis! Vincent blev ju två i lördags och de sjöng och firade honom på dagis! Det trodde jag inte, eftersom han fyller år på lovet! Sen hem för o vila lite, sen till BVC för vägning av Noel nu väger han 3800 g! Killen börjar bli stor! <3 
Sen har vi bara städat bort julen och sånt. Nu ska jag diska lite flaskor så vi har tills inatt, sedan blir det att träna lite o sen blir det sova!

Har även fått ont i njuren igen... Tror jag ska ta och söka för det åter igen... De skulle ha röntgat mig direkt efter förlossnigen snackade de om i somras när jag blev inlagd, men har fortfarande inte hört något från de.. Så får väl ringa själv. 
Aja, dags att fixa lite flaskor!
Så här mysigt hade vi imorsoe (kl 6...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar