måndag 6 januari 2014

Har tråkigt o inget att skriva..

År 2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev två barnsmmma!


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja :), Cornelia, Annica och några till ^^

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur var

5. Vilka länder besökte du?
Inga 

6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Kommer troligtvis sakna gravidmagen om några månader ;)

7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
4/1 -13 Vincents första födelsedag <3
15/12 Vincent blev storebror till Noel <3

8. Vad var din största framgång 2013?
Att jag inte gick upp så mycket i vikt under gradienten och att jag inte åt mycket godis/fet mat alls!

9. Största misstaget?
Litat på fel personer...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Njurstensattacker som jag las in för.  
Annars bara förkyld o sånt som man brukar få.

11. Bästa köpet?
Syskonvagnen <3

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Barnsaker och mat ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vincents tokigheter, min familj och vänner <3

14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2013?
Vet inte alls..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror nog lite mer ledsnare...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och lyssnat mer på hjärtat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Litat mindre på nya människor...

18. Hur tillbringade du julen?
Här hemma med barnen, älskling och hans föräldrar. 

19. Blev du kär i år?
Blev kär 2009, vi blev tsm 2010 <3

20. Favoritprogram på TV?Grey's anatomy, The wakling dead och Game of Thrones

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

22. Bästa boken du läste i år?
Läser inte böcker :O

23. Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning

24. Något du önskade dig och fick?
Ja, jag fick en hel del som jag önskat mig

25. Något du önskade dig men inte fick?
tror inte det ^_^

26. Årets bästa film?
Tror inte att jag har sätt så många nya filmer så får väl bli hobbit då ^_^

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Kommer inte ihåg... Men det kom nog lite folk hem hit :)

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ha lite bättre ekonomi 

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
haha, typ mjukiskläder ;), hoppas att jag orkar klä mig lite bättre iår :)

30. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj, Odin, Matti, barnen osv <3

32. Vem saknade du?
Ganska många, tyvärr...

32. De bästa nya människorna du träffade?
Tror inte jag har träffat någon ny, men skapat kontakt över nätet!
Då är det nog en tjej som heter Malin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar