torsdag 30 januari 2014

Jadu...

Sitter här och ska sova snart, eller jag hoppas på att jag kan somna... Har inte lyckats somna förens vid 3-4 nu för tiden, jätte kul!
Men i alla fall, idag har dagen varit bra. Lämnade Vincent på dagis idag och de var inne (brukar alltid vara ute annars när vi lämnar) så tog av Vincent alla kläder osv, han springer in utan att ens säga hejdå eller något. Stolt och ändå lite ledsen att det gick så bra vid lämning. Vill ju att han ska sakna mig lite i alla fall när han är borta, som jag saknar honom. Men i alla fall, gick hem o la mig och vilade tills det var dags att gå upp till affären (försöker alltid handla innan vi hämtar Vincent, då han har tröttar på att handla ;) ). Sen har vi bara myst och städat lite. Blev även en maskin tvätt (tvättar varje dag nu för tiden då Noel spy på alla mina kläder och sina egna!), sen har vi bara tagit lugnt som sagt. Vincent somnade fort idag, och jag höll på att somna även jag.

Men nu på kvällen har jag kollat på Ikeas hemsida och även H&Ms hemsida... Vill ha så mycket! Men detta är vad jag helst vill ha från H&M´s HOME.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar