torsdag 24 april 2014

Gårdagen

Igår så kom Annica och Luna hit på morgonen för att scanna lite betyg, sedan tog jag med mig Noel och vi alla fyra åkte in till stan där det var en parad, vi gick mördrardödligheten. Kändes jätte bra att gå, gick verkligen för något viktigt! Sedan böjd de på fika, chokladboll och wienerbröd. Sedan tog vi bussen hem, tur det då jag precis kom innanför dörren innan magen bärjade att krångla... Det blev för mycket fett för min mage, har haft suuuper känslig mage sen Noel var i magen, trodde att det skulle blo bättre efter han kom, men ikke. 
Men efter det så gick vi till affären och handlade lite. Sen hem o börja med maten, då somnade Vincent... Aja, sen tog vi det bara lugnt tills jag gick och la mig.
Nu på morgonen har jag bara tagit det lugnt, så skönt! Ska nog vara ute o leka massor med Vincent idag. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar