tisdag 29 april 2014

Min prins :(

Idag hände det... Det som jag länge har fruktat, Vincent hoppade och lekte i vår säng. Men ramlade med sin högra sida rakt ner i golvet med världens fart och det blev världens bula. Min lillakille, så han grät o skrek. Tror dock han blev mer rädd än vad det gjorde ont, då varken jag eller Matti är så bra på hur man märker av hjärnskakning så ringde jag dirket till 1177, och frågade hur man misstänker hjärnskakning och när/om man måste åka upp till sjukhustet. När jag sitter i telefon kän så förklarar jag för Vincent att jag ska ringa läkaren och fråga om du har fått hjärnskakning, då säger han: Jag åka bipa.
Ja: nej du behöver inte åka ambulans, ska bara fråga lite frågor till läkaren så vi vet vad vi ska göra. 
Vincent: jag också me åka bipa.
Stackars liten inte fick åka ambulans, dock tycker jag att det är skönt att han slipper det och mår bra.
Han har ju sätt mig åka iväg med ambulansen och tror nog att så fort man träffar/pratar med läkare så ska man åka upp dit med ambulans. Stackarn att tro det hela tiden. :(
Här är en bild på honom, sköterskan tyckte att han skulle få en glass så han kunde lugna ner sig lite och få en liten "belöning". 
Såklart fick han en glass o efter det var han sig själv igen ❤️
Imorgon ska jag sätta in min spiral... Omg jag kommer o dö typ... Natti natti mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar