fredag 25 april 2014

God natt

Nu har jag precis matat Noel, och ska fixa mig för sängen. Men tänlte slänga in ett blogginlägg först.
Så idag har vi har slappat och lekt en liten stund ute.
Jag lagade mat idag och det blev fisk! Låter kanske lite konstigt men jag gillar bara panerad fisk, jag kan äta lax men det är ingen höjdare. 
Idag blev det i alla fall gott, panerad fisk med potatismos, sås och morötter är såå gott! Vi måste börja äta fisk oftare, haha! 
Efter båda barna somnade vid 19, så har jag tittat på pretty little liars, sååå sjukt bra serie! Har även varit duktig och vilt tvätt och målat mina naglar, hehe. Nu ska jag bara lägga in tvätten. 
Min hals har även tok kliat hela kvällen, hoppas verkligen inte att jag har gått o blivit sjuk...
Mitt kvällsfika, mums ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar