fredag 11 maj 2012

Fredag

Idag är det fredag, skönt! Idag har vi inte gjort något speciellt, utan bara tagit det lugnt, skönt måste jag säga. Snart kommer Johanna hem från jobbet(hon bor nu mera här! MYS!), sen ska jag och älsklingen till affären och köpa allt de glömde igår(de jag glömde att säga). Sen blir det nog fredags mys med lite godis och chips och läsk. Mysigt. Igår kollade jag och Johanna på greys ute på balkongen med täcke, lite ljus och en filt att sitta på, mycket mysigt tycker jag i alla fall. Sen började jag att städa(för alltid städ sug sent på kvällen/natten, ingen aning om varför heller ;S) köket och lite. Sen blev det bums i säng, och gick upp kl halv 6 idag, yaay. Roligt! Men hann ju i alla fall titta vakna, hehe! Sen när Matti, Johnny och Johanna klev upp så la jag mig och sov i typ två timmar, skööönt! Sen tog jag en lång dusch. 
Här kommer det lite bilder från de två veckorna. 
Albin gav mig lite blommor, sötnosen!

Han älskar att posa framför kameran i alla fall :)

sötnosen

Han blir batman!

så fin han blev

yaay!

han är ute och går med Vincent, sött ju!

aww

hehe

Gullegrisar!

hahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar