torsdag 17 maj 2012

värk

Hejsan alla sötnosar!
Idag har det inte varit en rolig dag inte, haft sån himla mensvärk, usch! Så killarna gick till affären och köpte massa vattenmelon(läs för 100 kr!!!). Mums! Sen har vi bara suttit och målat med vattenfräg som vi köpte igår till Albin, han ääälskar att måla med det, även att bli målad. Så vi har målat honom lite idag med. Sen har vi som sagt inte gjort så mycket, rätt skönt att ta det lugnt när man inte mår så bra. Jag ska snart fixa lite nya bilder på Vincent. Men just  nu orkar jag inte röra på mig. Johanna har varit hos sin farmor idag som alla andra torsdagar, hehe!
Ikväll blir det nog att måla mina naglar, hatar att inte ha något naglack haha! Eller så ska jag och Johanna mysa på balkongen, och bara snacka skit alltid lika mysigt.
Nu hoppas jag på att Vincent sover för natten! Han har även ätit med 4 timmars mellanrum hela dagen idag. Kändes konstigt fick även göra mat fast han inte var så hungrig, jag ville inte chansa och inte ge honom mat. Så han fick mat och han åt upp nästan allt varje gång.
Imorgon är det fredag, hoppas att vi kan hitta på något då typ åka till stan eller något.
Vi får se, nu blir det att chilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar