torsdag 10 maj 2012

Stor familj!

Den senaste veckan har vi haft fullt hus här hemma, det har vi än. Mysigt, just nu sover båda barnen och vi sitter och myser lite. Härligt! Idag har jag varit på möte med K, gick jätte bra. Sen drog vi till ikea, skulle bara köpa lite små tallrikar till Vincent, en ram och lite glödlampor, men kom hem med en barnstol, muggar också, även en liten dyna. Hehe! Blev även lite små saker på babyproffsen, tre spel, hehe! Men för engångs skull blev det ett spel till mig med! Jag och Johanna har redan testat det, ojoj im in love ;) haha! Disney universe!
Men när vi kom hem så hade vi två hungriga grabbar, inte så kul alla gånger! Men när vi kommer in så ser vi att det är städat i nästan hela lägenheten! Och en stor hög med sopppåsar, hehe! Grabbarna tog allt och kastade allt på en gång, även åkte och handlade mat, de kom hem med allt jag sa att de skulle handla!
Efter jag hade gett Albin en  macka, så hör jag musik, fatta inte alls vart den kom ifrån, haha! Kollade ut på balkongen där satt Johanna med datorn under ett paraply, så jätte mys ut. Sen gav jag även Vincent lite mat, byggde ihop stolen och diskade skålarna. Blev att slappa efter det, det behövdes kan jag lova. Sen kom killarna hem och då var det dags för mat, mums. Blev kotletter med sallad, yummi.
Nu blir det att mysa lite mer, sen sängen, får se när jag uppdaterar igen, ska försöka uppdatera lite imorgon också, då kommer även lite bilder upp, just nu orkar ja inte göra det tyvärr!

BTW! Har färgat mitt hår, dock blev inte allt färgat så ska färga det snart igen! Men brunt blev det ialla fall, ska försöka fixa en bild eller två, puss på er alla fina som läser fast jag inte uppdaterar något! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar