torsdag 3 maj 2012

Fullt hus!

Vet att jag inte har skrivit på ett par dagar, men nu är det så att vi har fullt hus här hemma! En kompis till älsklingen och hans son är här. Jätte roligt måste jag säga, och hans son lyssnar typ bara på mig haha! Han är inne i tre års trots. Inte så där jätte kul, men så är det ju. 
Vi har grillat, spelat lite spel, spelat fotboll, innebady(ute) och rita och så där. Roligt! Idag kom glassbilen så J lite glass, mums! Just nu är de och handlar lite, orkade inte hänga med. Jag behöver min egna tid, så passar på att njuta av den tysta lägenheten, härligt. Bilder kommer jag lovar, men nu är det så att jag inte orkar gå och hämta kameran och överföra bilderna.
Just det igår kom mina bilder jag beställde, även förstoringen! Så nu är det bara att köpa en ram! 
Nej nu ska jag njuta massor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar