fredag 23 november 2012

Fredag!

Nu har ännu en dag passerat.
Igår blev det aldrig något ikano då Vincent spydde ner allt han hade på sig och sin stol, när jag skulle torka bort allt så fick även jag massor på mig! Så Vincent fick bada och jag duscha haha! Skönt vare i alla fall. Så det fick bli en hemma dag istället, men det var ändå rätt skönt.

Så idag blev det först stan för att ÄNTLIGEN hämta ut flagstång Vincent fick i dop present av sin morfar, hehe. De hade nämligen förstört den första de graverade in, så fick en helt ny istället! Gick även en liten sväng på stan, mötte min bror och flickvän där. Sen åkte vi till ikano, det blev lite shopping. Orkar inte ta kort på allt, men det blev en papperkaksdräckt till Vincent, en body och två par byxor allt under 300 kr! Snacka om billigt. Blev även lite saker ikea och ett linne till mig från gina. Och lite till. Kollade även efter älskligens julklapp. Hittade den, men måste nog prata lite med min bror om den, så att den är värd pengarna så att jag inte köper något skit till Matti!

Imorgon blir det att ta det lugnt tror jag, om vi inte ska till en leksaksaffär som ligger här i närheten, sen blir det kvällmat hos min bror. Har inte varit i hans nya lägenhet ännu, så det ska bli kul att få se hur de bor nu!

Hoppas att ni alla mår bra och får en toppen helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar