tisdag 27 november 2012

Tisdag

Nu har det blivit tisdag och ska snart hoppa i säng, men tänkte uppdatera lite här innan.

Var på stan igår och köpte lite julklappar med Sandra, blev även en tripp till tornby idag för de sista, eller ja, nästan de sista. Inte många kvar nu, så himla skönt att slippa stressa inför julen! Blev även lite ikea idag med, köpte ett bord till mamma som hon hade bett mig köpa då sandra hade bilen idag, så när vi kom hem så satte jag ihop bordet och sedan gick vi och storhandla, eller ja mamma gjorde i alla fall. Sen la vi Vincent, somnade nästan på en gång lika så jag, haha! Sjukt trött var jag. Men han börjar bli jätte förskyld, stackarn, Tror att det är tänder på g, för så var det sist. Men vi får väl se. Sen blev det att slå in Matti´s julklappar, och lyssna på julmusik, fick lite julstäming. På söndag blir det att julpynta lite, mysigt! Ska nog köpa lite mer julpynt tror jag, vi får se hur mycket vi har först. Nej nu blir det sängen, håller på att somna här, ha det bäst alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar