torsdag 1 november 2012

sjukstuga

Har inte uppdaterat bloggen på typ en vecka, men har legat och varit totalt genomförkyld! Men idag känns det mycket bättre, men fortfarande lite små sjuk. Men så är det ju.
Vad som har hänt, inte så där super mycket, fått reda på när farfars begravning är sen var vi på myran idag(öppna förskolan) eftersom vi mår bättre idag, skönt det! Så han fick leka av sig lite, blev även 10 månaders kontrollen och allt såg bra ut också där. Fast hon tyckte att han kunde gå upp lite mer i vikt, vet inte hur jag ska göra det men kanske lite mer mellan mål? Får hoppas på att han äter sin riktiga mat bra ändå. Imorgon ska vi åka in till stan och hämta ut graveringen från flagga som vi fick i dop present. Hoppas att allt är rätt nu bara!

Hoppas att ni har haft det bra!
Lite bilder från förra veckan sötnosen <3



2 kommentarer:

  1. ett tips på hur du kan få han att gå upp lite är att använda mkt vispgrädde... detta tips fick jag när jag var rätt smal o inte gick upp i vikt... de är värt att testa annars e de bara så att Vincent har bra ämnesomsättning o de kan man inte göra nått åt:P

    SvaraRadera
  2. btw har du designat din blogg själv?? skulle behöva lite hjälp me min.. annars undrar jag om du vet någon som kan:P

    SvaraRadera