tisdag 20 november 2012

Promenad

Skulle ju inte göra något idag. Men så blev det inte, tänkte att vi kunde gå till netto först ( 20 mins promenad typ). Men sen såg vi ju att Östensson hade öppnat så vi bestämde oss för att gå dit då Vincent ändå skulle sova. Men när vi väl var där så såg vi att det inte öppnade förs imorgon, roligt! Gå 30 min för inget när man hade hoppats på att handla ganska mycket, aja. Fick i alla fall röra på oss ;).
Sen på vägen hem så ville Matti gå till netto i alla fall, vilket är en ganska stor omväg hem. Men vi gick dit, köpte dock inget, haha! Sen gick vi till Willys och köpte det vi skulle där istället, satt där och tog lite fika då Vincent skulle äta lite mellis. Sedan hem, väl hemma packade vi upp, satte igång en diskmaskin, tvättmaskin, vek lite kläder och la in de i garderoben och sedan laga mat. Efter vi hade ätit tog jag det lite lugnt i 5 min innan det var dags att hänga upp tvätt och lägga in disk där det ska stå. Är inne på den 3:de maskinen med tvätt nu! Väntar på att den ska bli klar medans Matti lägger Vincent, dammsög nyss med, och plockade ordning Vincents leksaker som han har här i vrummet.

Nu blir det teen mom 2 och vila en liten stund. SKÖNT!

Tur att jag har mina fina prinsar som gjorde min dag idag! Älskar er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar