lördag 14 december 2013

Lördag

Idag är det lördag, ingen bebis ännu heller.
Åkte in till förlossningen igår för att se om jag kunde få bli igångsatt då istället, för det gör apont när jag kissar nu! Vill helst inte kissa, så pratade med de. Men de tyckte att jag var lite för trött och inte mådde så bra psykiskt för en igångsättning just igår. Så fick lite sömnpiller med mig hem, sov dock inte hela natten så ska testa att höja dosen tills imorgon! Hoppas bara att jag kommer upp i tid imorgon haha!
Men imorgon är det ju bara en bedömning om igångsättning, men läkaren jag träffade igår skulle skriva in att det vore bra med en igångsättning. Läkaren igår gjorde även en till svepning så hon hoppades på att det skulle se ännu bättre ut där nere. Men även om det skulle vara oförändrat så tyckte hon att jag inte skulle lida någe mer.

Igår fick även Vincent sin julklapp från sin farmor och farfar, en ny säng! Så den har han sovit inatt, tror att det har gått ganska bra. Eftersom jag skulle sova ostört så har farmor sovit med Vincent, och hon stannar ända till jul! Skönt med lite hjälp nu när bebisen kommer!

Men idag blir det att städa och fixa det sista innan bebisen kommer, dvs höja sängen o fixa sängen till bebisen! Här kommer en bild på sängen vincent fick
Bilden kommer ifrån ikea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar