torsdag 5 december 2013

MVC

Var hos min bm idag för en vanlig koll, 4+ sedan inskrivning, hell yeah! Sedan pratade vi mycket om att det gör så ont när jag kissar, så hon gick och hämtade en läkare som kollade om jag var något öppen, 1 cm sa hon, o så frågade hon om hon fick göra en svepning, helt klart ja från min sida! Hon tyckte även att jag inte bör gå 40 veckor utan det blir en december bebis! blir igångsatt den 15/12 om inget händer innan det! Så vi får se när bebisen har tänkt att komma! Nu när vi kom hem så såg jag att slemmisen hade gått, ett bra tecken ändå! Men nu är det bara att vänta på att det sätts igång! Tur att jag packade bebisens bb-väska igår ;). Nu ska jag snart börja packa i mina saker o Mattis. Skönt att ha det gjort så slipper man stressa om vilka kläder och annat som ska med!
tyckte att han var så söt bilden, blivande storebror som bara snackar om bebisar hela tiden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar