tisdag 10 december 2013

Still no baby :(

Åhhh, längtar ju galet mycket tills bebisen kommer! Men inget har hänt. Har lite förverkar lite då o då, men inget mer än det, suger! Ser alla som föder just nu, usch vad jobbigt det är, haha! Igår var vi på ikano typ hela dagen, sedan kom Jossan med familj hit och bakade pepparkakor och så fick hon sin julklapp, även frågan om hon ville bli gudmor, vilket hon såklart ville! Sedan när de hade åkt hem var det dags för att göra lillkillen sängen redo! Han hade dock vääälidgt svårt att vara ner, haha! Han bara älskar Jossans hund Ninja och även denna gången så fastade han för Ante(Jossans sambo), de var så söta när de satt o läste bok tillsammans!

Nu har jag precis tagit mig en dusch, ska väl snart ta på mig lite kläder, om jag inte råkar somna haha! Tänker passa på o sova ganska mycket nu när Vincent är på dagis, i fall det är så att bebisen har tänkt att komma någon gång på natten så kanske man i alla fall är lite utvilad ;)
Tog tyvärr inga bilder då kameran ligger i bb-väskan, vill inte ta ut den då vi kanske glömmer den när det väl är dags!
Men på söndag blir ja ju igångsatt, läskigt men hoppas att det kommer gå ganska snabbt men inte för snabbt eller för långsamt.

Får se när jag hör av mig igen, glömmer lätt bort bloggen eller så dyker det upp något imellan :)

1 kommentar:

  1. Kan inte tacka er nog..
    Är så himla glad. Jag lovar att jag ska göra allt för att bli den bästa gudmor man kan ha. Älskar dig <3

    SvaraRadera