måndag 23 december 2013

Pusta ut

Kan äntligen koppla av och bara ta det lugnt med familjen, för Noels gulsot har gått ner och vi fick åka hem igår. Så skönt måste jag säga. Åkte in idag ned för en extra koll då han hade gått ner i vikt och för att se så gulsotet verkligen går ner åt. Men idag hade han gått upp från 3125 till 3198! Och gulsot värde från 303 till 285. Så det är ju. Bvc tar även över från och med nu, och har äntligen fått byta bvc sköterska. Då jag inte klarar av att säga till bvc sköterskan att jag vill ha en annan, men älsklingen ringde och sa det istället. Så skönt, slippa henne med båda barnen. Så på fredag får vi höra/se våran nya sköterska. Vet redan nu att jag tycker o henne, har träffat henne på unga mamma gruppen jag gick/går på. Så det är skönt. Allt går äntligen åt rätt håll igen. Noel mår jätte bra, är så mycket piggare. Har även fått börja lite med ersättning, även köpt mig en pump så vi vet hur mycket han får i sig, och även de målen han ska äta ersättning kan jag pumpa så mjölken kommer igång. Den är igång men så mjölken fortfarande kommer lika mycket fast jag ger ersättning. Jag hoppas att vi kan skippa ersättningen snart, men han måste ju bli mätt. Så vi får se vad som händer, ska prata med bvc om det sen. Imorgon är det julafton! Känns verkligen inte som det :( var är snön och alla julkänslor? Aja, blir en lugn jul här hemma med familjen. Se på kalle o äta gott. Tomten kommer ju också såklart :). Nej nu är det dags o fixa lite mat till Noel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar