lördag 10 januari 2015

Andra dagen

Då har andra dagen gått med nya medicinen och var inte lika trött idag, men kände en skvätt av ångest som kom och gick. Hoppas bara att det var igår och dagen blir bättre imorgon. 

Idag har vi lekt en massor, gick även ut efter lunch och åkte pulka, lekte i snön med mormor. Sen in i värmen och titta lite på film. Sedan bjöd min mamma oss på pizza, mums sa båda barnen och efter det myste vi framför Barnkanalen tills Noel somnade, och inte lågt efter det somnade Vincent i soffan framför Pippi. Så då passade jag på att ta mig en dusch och nu sitter jag i soffan med godis skålen och colan i handen, tjockis lördag helt enkelt. 
Imorgon hoppas jag att snön ligger kvar så vi kan leka mera ute, men det ser ut som om det kommer smälta bort. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar