onsdag 14 januari 2015

Ytligare en dag

Då är det ännu en dag med nya medicinen, mår as illa än. Men psyket är bättre då barnen kom hit idag. 

Dagen började med att jag gick upp och drack kaffe och åt frukost samt tog min medicin. Sen fixa sig lite fort och vidare hem till barnens pappa för att hämta barnen till dagis, skolar ju in Noel på dagis så var med även idag på dagis. Vincent lekte på men när vi skulle in (de är alltid ute på morgonen) så ville Vincent vara med oss och såklart fick han det. Så vi lekte på och Noel var med sin nya kärlek (en ny pojkes mamma), och hon och jag pratade massor och hon var verkligen super trevlig. Hoppas att man kanske kan leka lite hemma med barnen också någon gång framöver. Annars har dagen rullat på jätte bra, knappt något trots och glada barn. 

Imorgon lämnas Noel på dagis själv med Vincent såklart utan mig. Men det går nog super bra skulle jag tro. 
Jag ska passa på att städa lite och ta mig en lång dusch, haha! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar