lördag 20 juli 2013

Fredag!

Skriver ett litet inlägg innan jag hoppar i säng!
Så nu har kusinerna kommit hem, och vi ska snart sova. Men kan ju berätta lite om vad vi har gjort om dagarna.

I onsdags så kom de ganska sent, så vi hann bara med ett ganska så snabbt dopp här i närheten. Sen blev det mat och filmmys när Vincent hade somnat.

Torsdag: Vaknade ganska tidigt för Vincent ville upp, sen åt jag bara frukost sen gick jag o la mig igen pga njurvärk. Sen gick jag upp o åt lunch typ, sedan åkte vi i väg till tinnis, men först spelade vi äyentyrsgolf vid sporthallen. Men inte jag o Vincent vi kollade på och fikade. Sen blev det bad på tinnis, Vincent stortrivdes, lika så Capser o Julia. Träffade även på min syster och hennes kompis så Juila hade några att leka med. Sen åkte vi hem och grilla, mums! Sen somnade Vincent och vi myste resten av kvällen/natten.

Idag: Fick vi lite sovmorgon av Vincent, men inte så konstigt om man lägger sig två timmar senare än vad man brukar, hehe. Men upp o sen innan lunch (Vincent åt lunch), så åkte vi först till mc donalds för lite mat, sedan blev det att spendera hela dagen vid Valla! Super mys där ju. När vi kom hem vid 5 så packade de bilen och åkte hem. Sen har vi inte gjort så mycket, mest kollat runt på youtube och så där.
Men nu är det verkligen dags att sova!
Bilder kommer så fort jag fått de av kusinernas pappa. ( Min kamera är i öland, med min bror och hans sambo)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar