tisdag 23 juli 2013

hemma!

Kom hem igår eftermiddag, pappa kom och hämtade så jag slapp ta en varm buss hem. snällt!
Men gjorde inte alls mycket igår, var verkligen jätte trött och hade ont. Så Vincent fick sova hos sin mormor inatt. Vill inte att han ska behöva se mig ligga och ha så ont och bara ligga i soffan/sängen...
Men målade i alla fall naglarna och åt lite pizza igår kväll.
Sovit jätte bra inatt med, det var jätte länge sen jag verkligen kunde koppla av allt och bara sova!

Idag så har vi inte gjort så mycket heller, varit och handlat, men då sa mamma att hon kunde passa på o städa och tvätta lite. Så himla snällt! Eftersom Matti har haft fullt upp med Vincent så har han inte hunnit och städat så mycket. Så det var mycket uppskattat. Men när vi var och handla tänkte jag passa på och ta ut mina värktabletter, men då hade inte läkaren skrivit något recept? USCH! Så fick gå hem och deppa lite, sedan ringa och be de fixa det där. Så fick gå tillbaka igen och hämta ut de... Men nu har jag de i alla fall, men tycker inte om de, SUCK! Mår skiiit illa av de, trotts att jag har tagit en tablett mot illa mående. Aja, så är det väl antar jag...

En bild på lillkillen när vi var och badade med kusinerna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar