måndag 22 juli 2013

God natt!

Idag har jag typ bara sovit o spelat sims... Allt jag har orkat med, har ont i njuren till och från hela tiden, men ändå lite ont hela tiden. Sjukt jobbigt, så blir nog att ringa 1177 imorgon och fråga vad jag kan göra att så att värken blir bättre. Att gå och dricka mycket har jag redan testat, så alla tips skulle jag uppskatta. 
Den är ju även öm och jag har svårt att luta mig på högra sidan (då jag sträcker ut den onda och öma vänstra sidan).

Men idag har i alla fall Vincent haft en bra dag, för han har badat med sin mormor och min moster. Han har varit jätte duktig och snäll sa de, så det är ju bra. Ha somnade som en stock när han kom hem o la sig! 

Men hoppas att ni alla har haft en bra lördag och en bra helg! 

Nu ska jag sova, natti natti! 
 En bild från när vi var och golfa :)

Detta inlägget skulle upp för ett par dagar sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar