lördag 20 juli 2013

Välkommen tillbaka..

God morgon på er! 
Har nu varit vaken i en halv timma så fått i mig frukost och Vincent har ätit upp sin. Men nu har mitt illa mående kommit tillbaka känner jag, bläää! Hoppas att det kan gå över snart! Är också jätte öm vid njuren, brukar ligga på vänster sida (den sidan jag har stenen) men har inte kunnat göra det inatt... 
Suck! Har nu haft ont sen i onsdags, men finns så ju inte så mycket att göra åt det tyvärr, speciellet inte när jag är gravid. Men det sägs ju att man ska vara ute o gå mycket, har nu gjort det de dagarna kusinerna vairt här, men kan säga att det inte alls är så för mig, för usch den smärtan jag har nu! 

Idag så kommer jag bara o vila eller ska nog tvätta lite, det är ju inte så jobbigt som tur är. Sen får vi se om jag ångrar mig av uttråkighet.
 En bild från igår! Nu ska jag ta och vila och hoppas på att illa mående och värken ska försvinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar