torsdag 7 november 2013

blä

Har ganska ont idag, har inte kunnat plugga något, så passa ont har jag, yaay!
Men något bra hände idag i alla fall, fick hem mina nya brillor, vet dock inte om jag är 100 % nöjd, men så är det allt med nya glasögon för mig, ska ge de en vecka innan jag bestämmer mig om det är något jag vill ha eller inte. Det är så skönt att jag beställde från nätet då jag alltid kan skicka tillbaka de om jag inte är nöjd och byta till ett annat par!

Men i alla fall så har min fb börjat flippar ur, vet inte om det är någon som loggar in och håller på att förstöra? Har i alla fall bytt lösen ord, men kan fortfarande inte se chatten, eller om någon har kommenterat något, MEN ser att det har hänt en massa saker som jag inte kan kolla på... SUCK! Aja, bara bita ihop antar jag, det är ju "bara" fb xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar