onsdag 6 november 2013

Onsdag

Puh!
Äntligen klar med religionen! Skönt att det äntligen är klart! Nu är det all fokus på geografin! Men än så länge går det bra, är dock lite efter, men lite så lustigt när jag har haft reglioinen att fokusera på med! Men nu är det bara som sagt geografin som är i mitt fokus, vilket känns bra. Men det är rätt tunga uppgifter så måste verkligen ligga i! Imorgon blir det första samtalet med läraren och gå igenom första uppgiften muntligt.

Vincents utveckling är verkligen enorm! Kan nu visa vilka låtar han vill att vi ska sjunga, pratar massor och försöker verkligen visa vad det är han vill. Han har en vilja av stål, och är jätte envis! Vägrar somna på kvällarna, så har blivit så att han har somnat på soffan framför tvn, det är något både jag och Matti känner att det funkar så just nu får det vara så. Det går super bra på dagis med, även fast han tycker att det är lite jobbigt vid lämning så vet jag att han trivs super bra! Man märker att han minns mer saker nu med, det var ganska länge sen han träffade Jossan och hennes hund Ninja, men ändå går han runt och "leker" henne, att han är en hund som låter och heter Ninja, haha! Så sött! Måste försöka få in det på film. Han älskar även allt som har med vatten att göra, diska och leka med vatten är super kul.
Han har även bajsat på pottan härom dagen, vilket vi blev jätte stolta över då han har total vägrat allt med pottan och toan.

Men nu måste jag försöka plugga lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar