torsdag 21 november 2013

Bm

Idag var det åter dags för ett möte hos MVC, allt såg jätte bra ut, 1kg+ sen sist alltså 3kg + totalt. Jätte bra järnvärden utan några järntabletter, han har näst in till fixerat sig nu. Men har lite bakterier och blod i urinen, så blir en ny odling. Kommer troligtvis bli sjukskriven pga all smärta med njurstenen och sammandragningar. Hon tyckte att jag borde åka in till förlossningen men kommer ihåg att det var precis lika dant med Vincent, jag har en känslig livmoder tror jag som gör att jag får så ont hela tiden. Eftersom sammandragningar är mer som mensvärk som sitter i nästan hela tiden.
Blev även en tur på stan, köpte allt som behövs till lördag då det är babyshower för lillebror, eller jag hoppas på att det är allt.
Så imorgon blir det att baka allt som ska bakas :)
så här kan det se ut när lillkillen är sjuk, det är så mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar