söndag 24 november 2013

Klaga

Finns så mycket att klaga på under denna graviditet. Men idag har det varit hemskt även igår efter babyshowern. Har så ont så att jag var borta en stund, har ingen aning om hur jag gick från soffan till sängen... Läskigt! Sedan har jag även skit ont idag med, blir alltid mycket värre på kvällen/natten.
Men babyshower gick jätte bra, och jag hoppas att alla hade trevligt och vi fick massor med fina presenter.
Men nu har jag äntligen hämtat ut min medicin mot uvi och hoppas verkligen att den försvinner och aldrig mer kommer tillbaka!
Imorgon är det måndag och mår jag bra ska vi nog åka in till stan o ikano för att kolla/köpa julklappar o sånt, så att man slipper stressa allt för mycket kring julafton. Vet typ vad Vincent ska få, men står helt still vad han ska få i present... Han fyller ju 10 dagar efter julafton, hehe!
Men nu måste jag försöka sova bort alla denna smärta och hoppas på en bättre dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar