fredag 22 november 2013

fredag!

Varit den jobbigaste natten på evigheter här hemma, om inte den jobbigaste till och med! Vincent har alltid varit den som har varit super bra på natten, men inatt var han så täppt i näsan så att han fick typ panik och skrek i tre timmar, sen somnade han nog av ren utmattning. Jag har ju så himla svårt att somna om så log vaken ett tag, men vilken tur att lillebror somnade om i takt med Vincent så jag med kunde somna om efter ett tag. Men När det var dags att gå upp så stannade jag kvar i sängen så fick älsklingen ta Vincent, men kunde inte somna om, så gick upp, åt frukost o så gick vi till affären tänkte att frisk luft kunde hjälpa mig att bli lite piggare. Nej det blev tvärt om, så gick o la mig så fort vi kom hem igen. Somnade inte helt, men log o vila en timma i alla fall. Sen blev det att städa lite o fixa lite mat, men mitt i allt det så blev Vincent skit sur och var super duper trött så gick o la honom och han somnade nästan direkt. Vi vuxna fick äta helt själva! Han sover fortfarande, sovit snart i två timmar! Bara för att jag skriver det kommer han väl att vakna, haha!
Men så fort han vaknar blir det att baka o städa ännu mera, vill inte hålla och dra fram dammsugaren i fall han skulle vakna. Sen måste jag säga att det är rätt skönt med egen tid, då Matti gick o la sig efter maten. 
Ikväll får vi även besök av ukki, mummi, Marko, Julia och Casper. Mycket mysigt tycker jag! Imorgon blir det babyshower och tror att den kanske kommer bli lite roligare än sist då vi har lite mer lekar o så denna gång. 

Kom även på att vi måste börja komma fram till vem vi vill ha som gudmor till lillebror. Vi är inte helt 100 än, det står mellan två personer och båda är lika mycket värda att vara det. Men vi har ju ett litet tag kvar på oss!
Här kommer det massor av bilder ni inte har sätt ännu!




1 kommentar: