lördag 8 februari 2014

Godnatt

Hade tänkt att gå o lägga mig tidigt idag, men blev inte trött förens nu... Har i alla fall städat lite, tvättat och så idag. Även bakat lite kärleksmums. Pratade med mamma idag om min morfar (han las in på sjukan härom dagen), så imorgon ska vi åka och hälsa på honom. Har inte träffat min morfar på minst 5 år! Ska även träffa min morbror som jag heller inte har träffat på as länge! Men ska bli kul, så får killarna träffa sin gamelmorfar och Matti får träffa han med. Är lite nervös men det kommer nog gå bra, ska ta med kameran o ta lite bilder, dock kommer jag inte lägga upp de här på bloggen, vill hålla morfar utanför denna värld! 
Men min morfar mår bättre nu, dock ska han flytta till ett äldreboende. Hoppas att han hittar ett ställe där han trvis! Nej nu ska jag sova, här kommer lite bilder från dagen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar