tisdag 18 februari 2014

Myran o värk

Igår tog vi en sväng till myran och jag en tripp till vc för att få en remiss till röntgen på njuren. Fick även ny värktabletter så hoppas verkligen att de funkar nu!
Men på myran var det några kända ansikten, men blev fika mys med Harry, Luna, Annica och Josef. 
Imorse så hade jag så ont så jag knappt kunde ta mig ur sängen! Så fick ringa mamma o fråga om hon kunde lämna Vincent på dagis. Vilket hon gjorde, så ja la mig i sängen o sov ett par timmar o när jag vaknade så vart smärtan borta! Så skönt så blev att äta lite frukost och sedan klä på sig o hämta Vincent på dagis, sedan till affären. Fick sällskap av Petter o hans mamma Sara. Hämtade ut mina nya medicin, vilket jag glömde göra igår. 
Nu när vi kommit hem så har vi ätit o städat lite. Blivit ganska så stökigt under dessa dagar när vi båda har varit lite dåliga, men Matti mår mycket mycket bättre idag, vilket är jätte skönt!
Nu lägger Matti Vincent o Noel ska äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar