söndag 16 februari 2014

Söndag

Tog det bara lugnt idag förutom att jag tog med barnen till affären o handlade lite, sen hem för käk o så. Sen hade jag tänkt att städa, men blev inte av. Men när  både Matti o Vincent hade somnat så njöt jag i ca 30 min innan jag blev uttråkad och städade lite. Men dammsugningen får vänta tills imorgon, funderar dock på att baka, men kom på att vi saknar russin och hade tänk att baka muffins till Vincent(nyttiga utan socker). Men får väl palla mig till affären imorgon igen. Hoppas att jag orkar dra till myran imorgon så Vincent får leka lite. Matti mår mycket bättre nu så hoppas det håller i sig även inatt, för då kan vi verkligen gå och jag kan få tänka på annat än smärtan i njuren... Men ska även ringa vc imorgonbitti o fråga vad jag ska göra när inget funkar... 
Aja så är det, god natt alla och sov gott! Ska snart sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar