lördag 15 februari 2014

Sjukstuga

Hopp då har Matti fått maginfluensa, stackarn! 
Så idag och igår fick jag testa på hur det är att vara ensamstående! Han låg såklart i sängen hela dagen igår, tyvärr! Men fick jätte fina smycken som jag kommer ha på mig varje dag! 
Men bjöd min mamma på pizza igår då jag verkligen inte orkade laga mat igår, var helt slut! Men det var mysigt att sitta på pizzerian och äta lite på alla hjärtansdag! Fick även en roskrukväxt, sedan handlade vi lite och doppade jordgubbar i choklad! Mums!
Idag har vi inte gjort så mycket då Vincent är lite trött av sig, så vi tar det bara lugnt! Har dock duschat med båda barnen samtidigt, gick super bra. Idag blir även Noel två månader! Gud vad tiden bara springer iväg! 
Såg även att bloggaren Dessie fick sin son idag, grattis till henne! Här kommer lite bilder från de senaste dagarna :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar