tisdag 4 februari 2014

Lilla föräldrargruppen

Inatt har jag sovit hela natten, sååå skönt! Matti tog natten och jag gick uppkl 6 och tog över, så varit vaken sen 6. Men vad gör det. Pigg var jag då i alla fall, sen tog jag på båda barna kläder och lämnade sedan Vincent på dagis, och sedan drog jag till affären och köpte en färdig ersättning(orkar inte hålla på med pulver och vatten där), sedan mötte jag upp Annica och vi drog till föräldrar gruppen för lite snacka och fika. En ny mamma var där, en tjej som heter Jhohanna, verkar vara trevlig. 
Sedan blev det sällskap med Tove till affären och sedan hem o vila, hämtade sedan Vincent och vi var ute och lekt ett tag innan vi gick in igen. Nu har vi bara tagit det lugnt och nu ska vi börja med mat, lite städning och tvättning. 
Hoppas att ni alla har haft en bra dag!
Om någon vill träffas imorgon när Vincent är på dagis så hör av er! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar