söndag 2 december 2012

Första advent!

Nu är det första advent, det är snö och jag har massor med julkänslor! Åhh vad härligt det är, massa tända ljus och mysiga filtar! Just nu sover Vincent ute på balkongen med massa filtar på sig, vi håller på med maten och tänder massor med ljus! Härligt va? Vet att jag inte skrev något igår med hade inte tid eller ork, vi städade massor och sedan när Vincent hade somnat kollade vi först på nya batman(kommer inte ihåg vad den heter) sen blev det sängen för älsk och jag kollade på twigliht breaking down part 1 elle vad den heter, är så grymt dålig på film namn! Haha, men sen började helvetet här hemma när jag precis hade somnat såklart, Vincent skrek i typ två timmar, från två till fyra... Skapligt trött måste jag säga! Men så är det ju, såg när han åt lunch att femte tanden hade kommit upp, välkommen!
Nu blir det mys med familjen, hoppas att ni alla har fått en bra första advent för det har jag haft!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar