söndag 2 december 2012

Godnatt

Sätter mig här istället för att typ städa,eller har redan städat klart typ haha!
Imorgon blir det att åka in till ögonläkaren med Vincent för att kolla upp hans öngonfransar som sitter i ögat, eller näst in till i alla fall, när han är sjuk som nu sitter de i ögat. Tror att det kan vara lite jobbigt för honom, då han kliar en hel del i ögat. Ska se om det finns något att göra åt saken, hoppas det i alla fall!

Sen kanske det blir att träffa Tessan som jag inte har träffa sen i sommras så det ska bli kul. Vi får se hur Vincent mår först eftersom han är lite små sjuk.
Men det var nog mest för att tand nummer fem kom upp idag som jag skrev innan.

Nu blir det sängen, om jag inte kan hålla mig för att plocka det sista. Det blir ju en hel del plock efter alla leksaker efter Vincent, haha! Sen måste jag komma på ett ställe där jag kan ha datorn då Vincent ääälskar att leka med den och den är ett stort AJABAJA! Då vill han också gärna leka med laddaren... Men måste lösa det! Lägga bort den på ett ställe där han inte kan nå den :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar