tisdag 4 december 2012

Pulkåkning!

Hejsan alla fina bloggläsee!
Idag har jag och Sandra varit på stan och shoppat lite, fick med mig en pulka och hon fick med sig lite julklappar. Hennes sista faktiskt. Sen blev det att åka hem, väl vid busshålsplatsen så stod älsk där och väntade på oss, vi skulle testa pulkan! Gissa om han älskade det? Haha! Ohja ju snabbare ju bättre. Vilken bra förtidig julklapp han fick! Tänkte nämligen att han skulle fått den i julklapp men det snöade ju för fullt idag så kunde inte hålla mig ä, haha! Sen passa vi på att gå till affären en liten stund, snart ska vi ut på en liten promenix tänkte vi.

Imorgon blir det möte, hoppas att det går bra nu bara! Sen blir det nog att åka en massa pulka skulle jag gissa på :) så roligt att han tycker om det, för då får han ju vara ute mera med :)


Btw snygg sov still va?


Ni kan följa mig på instagram: emmelurr heter jag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar