fredag 28 december 2012

Fredag!

Idag har vi redan gjort lite saker, varit ute på öob o handlade lite saker till nyår, som ska spenderas med finaste Jossan och hennes pojkvän, det blir väl som en lite dubbel dejt ;) Det ska bli mys, ta det lugnt i år igen. Skönast så tycker jag. Det blir ju igen party kväll utan en myskväll, mest för Vincents skull då, vill inte missa hans första nyår. Man kan ju ha så kul utan alkohol! Så vi ska planera lite idag, sen blir det att handla allt imorgon.
Men jag har även städat idag, tvättat två gånger(all tvätt från dalarna). Plockat i diskmaskinen och ur. Packat upp väskan, ska ner med den snart. Lagt in allt där det ska vara. Nu är det bara lite plock här i vrummet, sen är allt fint igen som det var när vi kom innan för dörren ,haha!
Nej nu ska jag ta det lite lugnt innan vi går till affären och handlar det vi glömde igår(storhandlade, men glömde vissa saker, haha!). Sen blir det att laga lite mat, blir nog någon snabb mat idag tror jag. Sen vet jag inte alls vad vi ska göra, något tips någon?


Går tydligen inte att ladda upp bilder heller så.... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar