fredag 7 december 2012

Fredag

Nu är det fredag och jag har inte bloggat på ett par dagar, förlåt! Men har inte orkat det, eller haft något att blogga om. Men igår åkte vi ut till ikano för att kolla läget lite, men fick med oss mössan som finns på bild, huur söt?!!!? Sen blev det ett underställ till Vincent att ha uppe i dalarna i jul. För att det är så himla kallt där uppe. Sen åkte vi hem, tog dock två och en galv tinma att lägga vincent, men så är det ju ibland.

Idag fick ja lite sovmorgon då jag kände mig lite sjuk, sedan efter jag hade frukost så gick matti och vincent ut en liten stund och jag gick o la mig igen. Sedan blev jag sugen på potatisgratäng och kött, så började laga det. Det blev lyckat! Så då gick jag hem till mamma med resten då hon är sjuk. Det blev mycket uppsatt, och jag känner mig nöjd som gjorde en liten god gärning! Men hon hade gjort precis samma sak om det var jag så. Sen blev det hem och lägga vincent för natten, gick super fort, skönt det, dock vaknade han någongång förut och panikskrek så gav han lite panodil, då blev han lugn igen, tror att det är en till tand på g, den trodde jag att den skulle komma som tand nummer fem, men ikke! Hoppas att han inte behöver han så ont nu i alla fall, hatar att se honom skrika<3


Nej nu håller jag på att somna, så god natt och sov gott alla läsare!<3









1 kommentar:

  1. Ett stort Tack för potatisgratängen o kycklingfile o sallad! Mums så gott!!! Härligt o få mat när man är sjuk! Älskar dej, Emelie! kram Mamma

    SvaraRadera