onsdag 30 januari 2013

Charlie Parra del Riego

Hejsan, varit tomt i ett par dagar nu, hehe!
Men har varit på ikano och stan. Är även fortfarande sjuker, as jobbigt! Men så är det, Matti har även gått och blivit sjuk, stackarn! 
Dagen idag började med att att jag kände mig jätte sjuk och mådde inte alls bra, så efter ett tag gick jag och la mig igen, så skönt. Mamma ringde sen och jag frågade om hon inte kunde ta Vincent ett par timmar så vi både kunde vila ut och sova mer. Hon kom nästan på en gång och ag o Matti sov i nästan tre timma. Det var underbart skönt att sova så länge utan att bli störd! 
Men sen när Vincent kom hem igen så blev det en hel del skrik från honom, så han fick lägga sig tidigt, eller det har blivit en standard ( kl 18). Men efter en timma så vaknade han, somnade inte om förs nu typ... SUCK! Så det var verkligen väl behövligt att få sova de där tre timmarna kan jag säga er.
Men under dagen ha Matti lagt upp den video på Vincent när han diggar till Charile Parra del Riego, och sedan så såg han det och la upp den på hans facebook, helt sjukt att han länkade och skrev så här




Länken till videon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar